Sunday, December 5, 2010

PERLU BANTUAN SEGERA !!!


Bekas anggota KRS MUSLEH (Staf Sarjan KRSM Zubair-Hidayah JB) dan Amir Latihan Kader Duat 1 yang banyak terlibat dalam membawa panji KRS MUSLEH di persada antarabangsa dan peringkat nasional telah ditimpa musibah kemalangan di lebuhraya Utara-Selatan, 5 km dari R&R Tapah pada 24/11/2010 sekitar jam 7.00 mlm, selepas menjadi ahli panel Forum Nadwah Kepimpinan Pelajar 2010 di Islah Sg Petani.

Akibat kemalangan tersebut, kereta yang dipandunya mengalami kerosakan teruk (total lost). Kereta tersebut dipinjamkan oleh saudara Sufian (Shah Alam). Beliau bersama 2 orang sahabatnya, Abd Rahman (Al Amin Bangi) dan Rashid (Al Amin Gombak) yang merupakan bekas petugas di pejabat METC. Namun kita bersyukur kerana mereka hanya mengalami kecederaan ringan dan mendapat rawatan pesakit luar di Hospital Tapah.

Dengan itu pihak Sekretariat KRS MUSLEH memohon simpati semua anggota untuk menghulurkan sumbangan ikhlas melalui akaun Pengerusi KRS MUSLEH (Bank Muamalat : No: 14030057307728, Abd Rahaim bin Md Isa). Kami memohon supaya sumbangan dapat disampaikan sebelum Konvensyen Tahunan MUSLEH (18/12/2010). Pada hari KTM juga kami akan lancarkan satu Tabung Sumbangan Musibah berkaitan beliau. Jumlah sumbangan yang dimasukkan ke dalam akaun dan kutipan tabung akan diserahkan kepada beliau untuk membantu beliau dan meringankan beban saudara Sufian pada hari KTM tersebut.

No comments: