Tuesday, May 18, 2010

ZIARAH PENGURUSAN KRS MUSLEH

Tahniah dan syabas kepada semua sekolah yang telah memberi kerjasama dalam pemantauan pengurusan KRS MUSLEH. Secara keseluruhannya pihak sekretariat berpuas hati terhadap persediaan pihak sekolah dalam menjalankan aktiviti KRS MUSLEH & TKRS MUSLEH di sekolah masing-masing. Jika kita gagal untuk merancang sebenarnya kita merancang untuk gagal. sekurang-kurangnya pihak sekolah telah membuat perancangan untuk memastikan krsmusleh & tkrsmusleh berjalan mengikut apa yang telah ditetapkan oleh pihak sekretariat

Insya Allah mungkin selepas ini pihak Sekretariat akan melihat setakatmana keberkesanan aktiviti ini dalam pembentukkan jatidiri dan kepimpinan seseorang pelajar. Inilah yang sebenarnya menjadi matlamat utama mengapa kita menjadikan KRS ini sebagai platform untuk kita membina seseorang pelajar.

Kita tidak mahu pengurusan dokumentasi dan perancangannya cantik, kemas dan teratur tetapi pelaksanaannya......wallahu 'alam, Allah sahaja yang tahu. Bagi kami pihak Sekretariat berharap, semua pihak berusaha untuk memastikan misi dan visi KRS MUSLEH ini akan tercapai.

Semoga Allah memberi kekuatan untuk kita melaksanakannya dengan lebih teratur dan berkesan, Insya Allah. (maaf tak da gambar, masa pi pemantauan hari tu tak bawa kamera)

No comments: