Wednesday, December 3, 2008

KURSUS PEMANTAPAN & KEJURULATIHAN ~ SIAP KE GELANGGANG BASED

Alhamdulillah seramai 91 orang ahli KRS MUSLEH yang terdiri drpd guru dan pelajar telah berjaya mengharungi latihan BaSeD yang begitu ketat siang dan malam mulai 17-20 November 2008.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhL2_2XXZvpdNlThexini78XIho1FoeuHVG8-WkJ8N3sRkrTaVew9PJM3BLWH2J-mHcxCNV2RP-1X2iU8Ohtoo6juqS4FMh6y-QszfzB3xl-lA35yfvawKHNWkwCUY7koGt7yPi6K4sZO38/s1600/DSC02418.JPG
Kursus itu dirasmikan oleh Penaung KRS MUSLEH, Ust Megat Mohd Amin dan acara penutup dan penyampaian sijil disempurnakan oleh Pengerusi KRS MUSLEH, Tuan Abd Rahaim. Hari akhir mereka telah diuji dengan asas pergerakan tangan/kaki, elak guna dan pattern. Yang paling mencabar ialah ujian micro teaching dalam menyampaikan pelajaran BaSeD secara teori dan praktikal. Anugerah cemerlang, kepujian dan lulus diberikan berdasarkan prestasi mereka sepanjang 4 hari tersebut. Tahniah kepada yang berjaya, buat pelatih dan penganjur.

2 comments:

Liyana Zakaria said...

assalamualaikum..
boleh tak letakkan lebih banyak gambar yg telah diambil semasa Kursus Pemantapan BaSeD tempohari? Kalau tak silap ana, banyak juga gambar yg diambil. Apa kata gambar2 itu diletakkan di sini utk tatapan bersama? Mohon perhatian. Terima kasih.

Syukran Saipuddin said...

salam, based ni ana jmpe bnyk khilaf, hehe. kalau boleh, tlg upload vdeo based, kasi seragam semua skola, =)